8 abr. 2012

Currently loving: Accessories


Con la llegada del buen tiempo me va apeteciendo ponerme más accesorios y de diferentes estilos. Para verano me encantan los de aires étnicos combinado con algún vestido blanco, y los accesorios más navy son geniales para tardes de paseo junto al mar. 
Y vosotras, ¿cuáles son vuestros preferidos?
Todos estos los podéis encontrar en la shop online de PIECES ;)

With the good weather and temperatures rising up I love to wear my outfits with different accessories. I love the ethnic ones for summer with a white dress and navy for my holidays on the beach. And you, which style do you prefer?
You can find more at PIECES shop online ;)



FOLLOW ME ON

4 comentarios:

  1. Me encantan los collares metálicos tipo cuello de camisa. Buen post!!
    Te seguimos, un beso!!

    http://blow8.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  2. I'm in love with metal pieces!!
    Following via Bloglovin :))))

    Kisses,
    L.
    WLL

    ResponderEliminar
  3. Love the 'metal'

    http://detbeauty.blogspot.com

    ResponderEliminar
  4. Hi dear,
    I just found your blog & I just adore it - your choose such an amazing pics for all your posts!!! :) Compliments!!

    If you like my blog too,WE COULD FOLLOW EACH OTHER!!! ;) ;)
    I'LL WAIT YOUR ANSWER ON MY BLOG...TELL ME IF YOU LIKE MY BLOG AND IF YOU WANT TO FOLLOW IT!!! :) :) THEN I'LL FOLLOW YOU BACK... ;) ;)

    www.thechicetoile.com

    xoxoxo from Italy,Francesca

    ResponderEliminar

Thanks for your comments! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...