27 may. 2012

. Inspiration street style: Summer Pants! .









sources: elle, all the pretty birds, stockholm street style, vanessa jackman, the sartorialist..

1- Mango 29'99€ / 2- Topshop 44€ / 3- Mango25'99€ / 4- Mango 29'99€ / 5- Hoss Intropia 110€ / 6- Blanco 35'99€ / 7- By Malene Birger 280€ / 8- Mango 35'99€ / 9- Elizabeth and James 280€ / 10- Topshop 50€ / 11- Blanco 25'99€ / 12- Edun 240€ / 13- Mango 25'99€ / 14- Hoss Intropia 130€  / 15- Tucker 250€

Son la opción perfecta para cambiar el clásico vaquero por algo más fresquito para el verano. A mi me encantan por que son muy fáciles de combinar y sirven tanto de día como de noche! Yo ando detrás del azul de Blanco (número 6) espero conseguirlos pronto y prometo que los veréis por aqui!! Feliz Domingo :)

The perfect option for changing the jeans in summer! There are easy to combine and for day or night!. I'm in love with the blue ones from Blanco shop (number 6) and I hope to find them soon and I promise that you will see pics around here! Happy Sunday :)

.:. FACEBOOK .:. TWITTER .:.

2 comentarios:

  1. Lovely babe! Let`s follow each other!
    xoxo

    FashionSpot.ro

    ResponderEliminar
  2. Pajama pants!!! Me encanta esta tendencia, yo ya tengo los míos!!!
    1besoooooo
    http://www.lookladymode.com/

    ResponderEliminar

Thanks for your comments! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...