20 jun. 2012

Fake Tattoos


Son el último grito en Europa, Fake Tattoos son tatuajes no permanentes muy fáciles de aplicar y duran desde 3 hasta 10 días dependiendo del tipo de piel. No son tóxicos y además son de diseño.
¿No os parece una idea genial para accesorizar también la piel? Estoy como loca por usarlos asi que prometo enseñaros el resultado pronto!

Fake Tattoos are fashionable, very easy to apply and last 3-10 days depending on skintype. The tattoos are FDA tested and totally nontoxic. Fake Tattoos is today number 1 in Europe regarding temporary tattoos but they sell to the whole world. Don't you love this new idea of 'accesorize' your skin??
I will show you the result in a new outfit post soon!

.:. FACEBOOK .:. TWITTER .:.

6 comentarios:

  1. Uy no sé yo...esperaré a que nos enseñe el resultado, es que tampoco soy muy fan de los tatuajes, me gusta más la Hena!

    Acabo de descubrir tu blog y me gusta así que te sigo!

    Besos de Cocolate!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muchas gracias!! me alegro mucho ;)
      Espero poder enseñaros pronto el resultado, a ver si te decides! un beso!

      Eliminar
  2. My son is obsessed with fake tattoos! He has some pirate tattoos and some veggie tales (a cartoon) tattoos. I put one on him the other day and he wanted me to put one on too! So funny!

    Amy

    fashionandbeautyfinds.blogspot.com

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. That's really funny haha! now you can use this kind of fake tattoos and your son the others! ;)

      Eliminar

Thanks for your comments! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...