20 may. 2013

Get ready for summer festivals

¡Buenos días de lunes! Habrá que empezar la semana con fuerza ¿no?

Por eso os traigo hoy cuatro looks festivaleros con cuatro estilos diferentes para coger inspiración y hacernos soñar con los días de verano más divertidos. Días de bailes, risas, playa, amigos... ¿qué más se puede pedir? 
Mis looks preferidos son el 2 y el 3, me identifico más con prendas de ese estilo, ¡Contadme cuál es vuestro preferido! 

Feliz lunes :)


 Look 1: Boyfriend jeans from Zara, fluo top from Topshop, black&white scarf from Zara and necklace from SuiteBlanco

 Look 2: TShirt from SuiteBlanco, shorts from Topshop, bag from Hakei and necklace from Stradivarius

 Look 3: Ethnic top, shorts and shoes from Zara, Ray Ban sunnies

Look 4: Denim bib from Zara, TShirt from H&M, belt from Hakei and Converse All Star shoes


Good morning all!! Let's start the week with positive vibes ;) 
Today I show you four different festival looks, four different styles! Which one is yours? I love look 2 and 3!!

Have a lovely day! :)



Pequeña Lolailo is on

1 comentario:

  1. Hola!! Me encantan todos los Outfit. Ideales!!!
    Ya me quedo por acá y te agrego en mi mundo :)
    Un besito

    http://mimundodemoda20.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar

Thanks for your comments! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...